Δεν σε έχω συνηθίσει σε reviews σχετικά με εφαρμογές κινητών τηλεφώνων και tablets, αλλά αυτή με έχει ξετρελάνει!
Κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες. Το όνομά της Tunepics, μου έκανε αυτό το κάτι που θέλω σε κλάσματα δευτερολέπτου και με ένα άγγιγμα στην οθόνη μου, μπήκα στο μαγικό της κόσμο!
Tunepics.
Έχεις instagram; Ε, το Tunepics είναι κάτι σαν το instagram με μουσική και συναίσθημα.
Επιλέγεις τη φωτογραφία που θες να ανεβάσεις, την επεξεργάζεσαι (προαιρετικά) με τα διαθέσιμα φίλτρα.
Αναζητάς με λέξεις κλειδιά (σαν να googlάρεις) το τραγούδι που θες να συνοδεύσει την εικόνα.
Προσθέτεις προαιρετικά μια περιγραφή, hash tags, ό,τι κάνεις δηλαδή και στα υπόλοιπα social media και την ανεβάζεις.
Όποιος δει τη φωτογραφία σου, ακούει και το κομμάτι που τη συνοδεύει! Ένα απόσπασμά του δηλαδή.
Υπάρχουν εικονίδια για να δηλώσεις ότι μία Tunepic σου αρέσει, για να κάνεις retune (το αντίστοιχο retweet ή share), να σχολιάσεις ή να κοινοποιήσεις την Tunepic σου σε άλλα δημοφιλή social media.
Αυτό όμως που δεν θα βρεις σε άλλη παρόμοια εφαρμογή, είναι ο τροχός των αισθημάτων!
Ανέβασες ή είδες στο feed κάποιου που ακολουθείς μια συγκινητική Tunepic; Πες το! Μοιράστηκες κάτι που σου προκαλεί, χαρά, θλίψη, έμπνευση ή οτιδήποτε άλλο; Μπορείς να το εκφράσεις και να ταυτιστείς με ανθρώπους από όλο τον πλανήτη
Πώς; Επιλέγοντας το χρώμα που αντιστοιχεί σε κάθε συναίσθημα. Αν κάνουν το ίδιο κι άλλοι followers, τότε ο τροχός γεμίζει χρώματα, χωρίζεται σε πίτες και σε κάθε πίτα βλέπεις ποιος αισθάνθηκε τι. Αν εγώ κι εσύ βλέποντας και ακούγοντας την ίδια tunepic είχαμε τον ίδιο συναισθηματικό αντίκτυπο, μήπως έχουμε κι άλλα κοινά ενδιαφέροντα; Βλέποντας το προφίλ, ίσως βρούμε λόγους να ακολουθήσουμε ένα νέο “φίλο”.
Ιδρυτής είναι ο Justin Cooke, πρώην Chief Marketing Officer της Topshop , Vice President PR του οίκου Burberry, PR Manager Worldwide στον οίκο Stella McCartney και manager στο Gucci Group. Έχει κι άλλα το βιογραφικό του, εντυπωσιακό, ε;
Οπότε, φαντάζομαι δεν είναι καθόλου τυχαίο, που ανάμεσα στους fans της εφαρμογής βρίσκονται πολύ διάσημοι και μεγάλα brands παγκοσμίου βεληνεκούς. Από Aston Martin και Ferrari, μέχρι (φυσικά) Topshop, ASOS, Chanel, Paul Smith, Jamie Oliver, Beyonce και Barcelona και ένα σωρό άλλα ονόματα της μόδας, του αθλητισμού και της showbiz.
Να σου πω ότι, τα τραγούδια προέρχονται από τις λίστες του iTunes και κάπου διάβασα ότι αυτό σημαίνει πως επιλέγεις ποιο θα συνοδεύσει την εικόνα σου ανάμεσα σε 35 εκατομμύρια τραγούδια!
Σε μια δική μου φωτογραφία για πράδειγμα έβαλα Μάνο Χατζιδάκι.
Εκτός ότι με την Tunepics κάθε εικόνα είναι 1.000 λέξεις + τις λέξεις του στίχου + το συναίσθημα της μελωδίας που σημαίνει = προστιθέμενη αξία στις αναμνήσεις σου, η συγκεκριμένη εφαρμογή να μου το θυμάσαι…εν καιρώ θα δημιουργήσει τάσεις στη μουσική, θα αναδείξει καλλιτέχνες και κομμάτια.
Προς το παρόν τουλάχιστον, η εφαρμογή είναι δωρεάν και διαθέσιμη σε iOs δηλαδή iPhone, iPad, iPod. Φαντάζομαι, δε θα αργήσει να βγει και σε Android.
Όσο κι αν έψαξα την πρώτη μέρα που άνοιξα το προφίλ μου, δεν βρήκα κανέναν φίλο σε αυτό.
Έλα παρεάκι, δοκίμασε τη νέα μανία, θα σου αρέσει!
Το δικό μου προφίλ είναι με το όνομα του blog shareyourlikes. Να, πάρε μια ιδέα 😉
Δες το σύντομο βιντεάκι, για να αφομοιωθούν ευκολότερα στο μυαλό, όσα σου έγραψα παραπάνω και να πειστείς, αν δεν σε έπεισα (αν είναι δυνατόν :P)
http://www.youtube.com/watch?v=qx46CKbXTBk
Θα πεις στους φίλους σου να μπουν να διαβάσουν αυτό το άρθρο; Sharing is magic! ♥